Düşük mü yapıyorum 7 aralıkta hamile olduğumu öğrendim 8 Aralıktan beri devam eden kanamam var ilk başta azar azardı son 2 günde çok yoğun kırmızı olmaya başladı devam eden kasık agrım var kasıgım da agrıyor beta testim de çok iyi çıkmış 944
Benim gibi olanlar varmı