Alerji de tamamen bünyeyle alakalı bence. Ben de en iyisi diye onca para verip mustela nın hem yağını hem kremini aldım çok kötü alerji oldum mustela da hatta telafi ve özür amaçlı başka kremler gönderdi. Bio oil de hiç alerji yapmadı mesela. Tamamen yapısal 💕