busrabusra22 Frnrhf biz Çınar Ağa koyacağız Allah nasip ederse ama Artun koymayı da çok istiyorum 😂😂üç tane de olmaz Artun çok güzel belki ikinciyekdkdndn
Nehirimmmmm esranin_bebisleri2 bende Muhammed Bera istiyorum nasıl bir çoçuk acaba anlamı ne aslında araştırdım da bilmiyorum biraz kararsız kaldım
esranin_bebisleri2 Nehirimmmmm Bızımkıde muhammed bera kımlıgınde sadece bera yazıyor Anlamıda cok guzel sahabe ismi faziletli seckın anlamında
esranin_bebisleri2 Nehirimmmmm kendı cocugumu ovmek ıcın demıyorum asla yanı ne bana ne babasına cekmıs😀 huyu cok guzel çok gulec cana yakın cıceklerı gıder öper hayvanları cok sever hareketlı dans etmesını cok sevıyor :) oyle canım bera ismi cok guzel kibar bir isim
Nehirimmmmm esranin_bebisleri2 ya çok teşekkür ederim canım bnmm, bunları duyduğuma sevindim inşallah bende koyacam hayırlısıyla bi doğsun da 🥰🥰