Koalamm MslAknn bize göre yaramaz ama etrafımızdakiler çok akıllı diyor 🙈 akın dedikçe tekrar diyesim geliyor bana çok asil bi isim gibi geliyor 2 yaşında oğlum şimdiye kadar beni öyle çok üzdüğü yorduğu bişey olmadı uykusuzluk dışında oda babasına çekmiş diyorlar 🙈🙈
Esranr95 Frnrhf oğlumun adı Aras olacaktı babamızın adı Mehmet Akif oğlumun adıda Mehmet Aras olsun dedi bende kırmadım kısmet olursa Mehmet Aras koyacağız 🥰
Elvnttkn Boran düşünüyorum ❤️ Ama doktor yüzde 90 erkek ded fakat iki haftadır netleşmesi için gittiğimizde göstermedi cinsel organını 17. Haftamızda netleşicek inşallah😅
pusatmom35 Frnrhf Ben çağan ,kıvanç , karan düşündüm eşim kesinlikle karan istemiyor 🥴 Kendisi de pusat dedi bilemiyorum iki isim olsun bi senin istediğin bi benim istediğim diyorum yok baska isim bulalim o zaman tek isim olsun diyor🤦🏻♀️