kubra_1122 ama öyleyse de üZülüp darlanma bazı şeyleri fazla büyütüyoruz bu hayat kafaya takmamız için çok az bugun varış yarın yokuz iyice çivisi çıkmış dünyada çok masumlar sana da cennetin bi anahtarı inşaallah en güzel şekilde evlatlarımıza bakabiliriz evet benim için böyle konuşmak kolay ama benim başımdan daha beter ihtimaller geçti ve ben bunla 9 ay savaştım yeri geldi atan kalbi var deyip şükrettim yeri geldi neden ben dedim illa diyo insan ama sağlıklıymış bebeğim çok şükür şuan 2 yaşında ama asla o psikolojiyi unutamıyorum ve yine hamileyim sorun çıkacak diye aklım çıkıyor