cigdemkorkmaz ben pandemide evden çalıştığım süreçte baya baya 10kilo aldım, hamileliğim süresincede gene salarım yandık diye düşünürken ‘ay o bebeğime vitamin olmaz, yok bu çok sağlıklı değil, bunda şeker çok var yemeyeyim’ diye diye 34+3 deyim ve 5kilo aldım, geçen hafta doktorumun söylediğine göre yaklaşık yarısı güzel kızımın kilosuymuş💓💓💓