Kamumu cigdemkorkmaz canım çok kafaya takacaksan diyetisyen kontrolünde ilerle. Stres yapma herşeyin çaresi var. Bende korkuyorum çok kilo alırım diye. Diyetisyene gittim şekerden sebep. Sorun yok şekerle alakalı. Normal diyet listesi verdi. Uymasamda tam anlamıyla Dikkat ediyorum.
cigdemkorkmaz Kamumu evet yarın aşım var bu konuyla ilgilide konuşmak istiyorum en son normal demişti 10kg almaya ama ben memnun değilim bu durumdan pek
merveyalcinkaya evlatkokusu0806 bakınn bu hiç inandırıcı gelmedi mesela insanlara nispet mi yapılan yoksa siz böyle demorolize etme ekibimisiniz ? Ayrıca 2 kilo normal değil heee kusa kusa 5 kilo verip sonra geri alıp üstüne 2 kilo aldıysan orası başka?
evlatkokusu0806 merveyalcinkaya ne diyorsun sen be kendine gel almadım kilo napabilirim neyse onu yazdım başka bir amacım yok ne fenasınız. Herkesin bünyesi bir mi kimi 1 alır kimi 10 alemsiniz ya https://resimyukle.io/r/iIYG3YHgwv İlk tartıldığım kilo başlangıçtaki alttaki şimdi tartılıp attım. İnandırmak zorunda değilim öyle bir sinir oldum ki 10 da kilo alsan 20 de alsan 1 de alsan bebeğin sağlıklı olsun yeter milleti neden demoralize edeyim terbiyesizlik yaptınız sadece sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah Rabbim hoşçakalın hanım efendi
Anemoniasp merveyalcinkaya Kilolu hamile kaldıysa almaması normal. Düşük ağırlıktaki insanın alması gereken kilo farklı oluyor, kilolularda farklı.
Yerfistiklarininannesi cigdemkorkmaz ben ilk hamileligimde 20kilo almıştım ama dr hep soyleniyodu simdi de ayda sadece bir kilo alacaksin diyo ama napacam bilmiyorum sürekli açlık hissediyorum
Sesame21 evlatkokusu0806 bn de sadece 2 kilo aldım. 27. Haftadayım. Hamileliğim riskli geçiyor sanırım o yüzden
Percanper evlatkokusu0806 gayet de normal. Bebeğiniz sağlıklı olduğu sürece kaç kilo aldığınızın önemi yok. Ayrıca fazla kilo sağlıklı bebek demek değil . Fazla kilo sadece kişiye zarar.
Kbrakrc evlatkokusu0806 bilmiyorum benim için erken mi ama bende 15 haftalık hamileyim daha kilo hiç almadım 86 kilo ile hamile kaldım 86.450ydim geçen hafta 450 gram da gün için de illa olan bir şey. Son 2 3 haftadır kusma oluyor gerisinde de bulantı vs dengelemişte olabilir kilomu normal geldi sizin kilonuz bana
cigdemkorkmaz teletabi ay inşallah gider çevreden tepkiler can sıkıcı bunla ilgili şakalar hoş değil anlamıyorlar 🥲
teletabi cigdemkorkmaz Gidiyor ben oğluma doğum yaptığım kiloyu berdim üstüne birde hamile kaldığım kilonun da neredeyse 10 kilo altına düştüm 6 ayda sadece 🙈 bebişle ilgilenirken kilo milo kalmıyor inanın heleki birde tek bakıcaksanız
cigdemkorkmaz ipekveatlas orası öyle tabide anormal mi normal mi bu kilo alımı insan üstüne konuşmak istiyor 🤗
cigdemkorkmaz ipekveatlas orası öyle tabide anormal mi normal mi bu kilo alımı insan üstüne konuşmak istiyor 🤗
cigdemkorkmaz seymavardik bana normal denildi şuanlık, kendime 15sınırı koymuştum bende 😅 son 3/4ay az kilo almam lazım
Bahar-hivda2020 cigdemkorkmaz çok almışsın yani yolun yarısı için ben 30 haftalık olcam 5 kg aldım ama çok dikkat etim ediyorum
Nurmilla Bahar-hivda2020 aynen sen son ayda cok alınıyormuş kilo o yuzden bende dikkat etmiyorum ama hareketli olduğumdan almadim cok
cigdemkorkmaz Bahar-hivda2020 15kiloya kadar normal denildi bana. Zaten bende öyle hesap yapmıştım kendimce
elftrndmrci cigdemkorkmaz 34+2yim 8 kilo aldım her kontrolde strese giriyorum yeminle🙈 doktor bigün yicek beni🙈 kilo alıyosanız da kafanıza takmayın bünye meselesi, doğumdan sonra çok hızlı gidiyomuş, bende diyenlerin yalancısıyım😀
Bahar-hivda2020 cigdemkorkmaz çok almışsın yani yolun yarısı için ben 30 haftalık olcam 5 kg aldım ama çok dikkat etim ediyorum
cigdemkorkmaz Serpilbb umarım ben tek başında tarafıdır 😅 bundan sonra almamam gerekiyor.. evet bu sıra gebelik şekerini araştırıp duruyorum dikkat etmeye çalışıyorum çikolata tatlı türü yememeye
cigdemkorkmaz Evrim1906 ahahahaha aynen bahanemiz var ki yiyoruz 😅 zaten tatlı sever biriyim bu sıra daha çok tatlı yiyesim geliyor oğlan tatlıyı çeker diye boşuna dememişler ama bana son zamanlarda vurdu başlarda acı tatlı ekşi karışık yiyodum