Ahsenn doktorlar bira acımasızlar, benimde değerlerim düşük çıktı ve yeni hamileyim. Resmen azarladı beni, hamile kalmadan önce niye şu değerlerinizi yükseltmiyorsunuz diye. Ki planlı bi gebelik değildi henüz düşünmüyoduk yani. çok tavırlarına takılmamak lazım. Ha tabiki ihmal de etmemek lazım.