Emleyla MerveNur- Ben daha önce erken doğum kaybim var buna rağmen en son 33+2 kenngittim 3 4 hafta sonra gel dedi anlamadım bende
teletabi Deletedmom_7156 Eğer gerekli bir durum varsa sanırım haftada bir çağırıyorlar benim son dönemlerim biraz sıkıntılı geçmişti. Rica ederim ne demek. Hangi doktora gidiyorsunuz şuan
teletabi Deletedmom_7156 Sağlıcakla kavuşun inşallah. Hastane şuan nasıl yani memnunmusunuz. Ben doğum yapalı çok oldu şimdi ikinci doğum içinde orayı düşünüyorum ama son zamanlarda giden bir iki arkadaşım memnun kalmamıştı bende tereddütte kaldım açıkçası
Deletedmom_7156 teletabi ben ilk baştan belli oraya gidiyorum 33 haftalik olucam gayet memnunum doktorumdan hemşireler filan çok tatlı güler yüzlülür şimdilik bi sıkıntı yok
cerenmina Mltm07 normalde benim de 28 den sonra 32. Hafta gel demisti ama kasık ağrısı ve stres yaşayınca erken oldu. Valla gün sayıyorum kontrol zamanım gelse de yüzünü göstermeyen oglumu görsem diye 🤣🤣
Deletedmom_33 MerveNur- 30+0′da gitcem bakalım 2 hafta mi der 3 mu ama o haftadan sonra siklasiyor diye biliyorum
2-prensesannesiii MerveNur- Bir problem yoks abence çokta sık gitmeye gerek yok ya. En son 33 te gittim 36 da gidicem
cerenmina Mltm07 hiç göstermedi yüzünü. Kordonu almış önüne diğer kalan yarıyı da eliyle koluyla kapatıyor sipa yüz gorumlugu istiyor herhalde 🤣🤣
Sdadmrbas MerveNur- canım 30. Haftadan beri 10 günde bir gidiyorum. Şuan 34+1. 36 dan sonra haftada 1 e düşcek