MerveNur- Kızlar hangi haftadan sonra haftalık çağırdı doktorunuz? Dün gittim 33+4te doktorum haftaya da gel artık sıklaştırıcaz kontrolleri dedi
incisu MerveNur- 34 de gittim en son 36 haftalık olduk salı günü randevum var bu haftadan sonra 1 haftaya düşer herhalde
cerenmina MerveNur- 30. Haftanın sonundan itibaren 1 hafta nst 1 hafta kontrol için çağırdı su anlık. Yarin 33 oluyorum nst var. Haftaya pazarteside kontrol bakalim pazartesiyi dört gözle bekliyorum
Deletedmom_7156 teletabi zeynep kamilr gidiyordun dimi canim randevu işini nasıl hallettin bi sorunmu vardi haftada bir gel dedi
MerveNur- AlyaEkmen_ ben de otobusle git gel yapıyorum yorucu oluyor mesaj atmayı düşünüyorum yine 2 hafta sonra gelsem diye bakalım ne diyecek 🙄
MerveNur- cerenmina ben de dün nstye bağlandım ilk defa nasıl çıkıyor sizin sancı falan çıkmıyor değil mi benim hep sıfırın altında gitti çizgi, 😂
teletabi Deletedmom_7156 Benim gelişim geriliği vardı sanırım o yüzden o şekilde çağırdılar. Randevu bulmuştum sadece bir defa bulamadım 36.haftada oda miad gebeye yönlendirmişti doktor orayada sekreterden sıra alınıyordu
teletabi Deletedmom_7156 Eğer gerekli bir durum varsa sanırım haftada bir çağırıyorlar benim son dönemlerim biraz sıkıntılı geçmişti. Rica ederim ne demek. Hangi doktora gidiyorsunuz şuan
ogrencianne35 MerveNur- hep 2 haftada bi gittim ilk cati muayenesi 37.haftada yapıldı ondan sonra da 10 gün sonra gel demisti dr ben ağrılarım çok diye 1 haftada gitmiştim
cerenmina MerveNur- 30+4 iken cikti bir daha çıkmadı çok şükür o gün de eşimle büyük bir tartışma yaşamıştık ve ben sinir krizi geçirmiştim. Ondan sonra çok şükür hiç sancim çıkmadı 🤣
RumeysaNur34 Banada 31 hafta kontrole gitmiştim 34 haftada gel dedi sonra 36 da gel dedi en son 38 de doğuma geleceksin dedi. İlk hamileliğimde 36 dan sonra haftalık gitmiştik 38+2 de doğumum olmuştu zaten
MerveNur- RumeysaNur34 ben böbrek büyümesi var diye bayadır 2 haftada bir gidiyorum zaten de acaba suyumu kontrol ediyor diye mi erken sıklaştırdı acaba bilemiyorum
MerveNur- cerenmina yaa garibim kasıldı içerde demek ki valla ben de resmen hamilelikte bebeğim için sakin kalmayı öğreniyorum ki aşırı agresifimdir😂