Snmz ben dün nstye bağlandım neden bilmiyorum ama sırt üstü uzanırken bebeğim çok kasıldı o anlarda kalbi 140lardan 240lara çıkıp aniden düşüyordu hemşire geldi fark ettin mi düzensiz çıkmış dedi evet hareketlerinden anladım dedim. Bi de yan döndüm nstye öyle devam ettik o zaman kalp atışları çok düzenli çıktı o yüzden açıkcası sırt üstü yatmak pek iyi gelmiyor diye düşündüm🤔 33 haftalığız