Snmz canım bende bi doktorun videosunda izledim. 26-27 haftaya kadar istediğiniz şekil yatın diyo. Bu haftalardan sonra yastık desteğiyle sağ yada sola yatırıyordu kendisi. Ve sırt üstü asla yatmayın diyodu. Dr Banu çiftçi kendisi de. Benim gittiğim doktorda bana yatış pozisyonun önemli değil zaten karnın 6 aydan sonra sana müsade etmicek demişti.