MaryVenus valla ben kendimden ve çevremden tecrübe ettiğime göre bu iş diyetisyenle doğru oluyor. Ben gebe kaldığından beri diyetisyene gidiyorum hiç bırakmadım. 33 oldum sayılır. Sadece 8 kilo aldım. Doğurana kadar son 1 kilo alma hakkım var. Çok şükür beslenmemi çok iyi düzenledi, bebek de ben de iyiyim. İyi ki diyorum