MaryVenus fazla kilom yok ama kilo takıntım var hemen geleyim ben de 🤣 26. Haftama giriyorum 4 kilo almısım çok üzüldüm, doktorum cok normal buldu ama ben hiç almak istemiyorum. 30larında olup 2 kilo aldım diyen arkadaslar var demek ki anne kilo almadan da bebek büyüyor, haftaya diyetisyene başlıyorum. Son trimester kilo alımının en hızlı olduğu dönemmiş, riske atmak istemiyorum. Öğretmenim, kovid sebebiyle idari izin hakkımız vardı 24. Haftadan itibaren, onu kullanıyprum. İşe de gitmeyince iyice ye iç yat modu olursa kilo al almaktan korkuyorum. En iyi çare diyetisyen diye düşünüyorum ben