Minnakelifim03 bu doktorlara da işini biz öğreticz 5 haftalık kesenin oluşması çok normal bebeğin görünmemesi de çok normal 10. Hafta da bile bebeğini görüp kalbni duyan vr bakma sen 7 haftalık falan olsun öyle git cnm gidiceksen hemen kürtaja vuruyorlar olayı hemen olumsuz konuşuyorlr benm doktorum 9. Haftaya kdr beklemişti saçmalıyolr iyice işte erken gitmenin zararları bu yüzden 5 haftalk gidilmesne karşıyım sdce moral bozulma sebebi