Cinarinannesiiiii hiç korkmayın bende çok korktum çok ağladım beni sezeryan alın diye sancı çekerken çatı muayenesinden sonra ki gittiğimde malum baş aşağıda olunca sürekli açılmayı kontrol ediyorlar her muayenede acilden giriş yapıyordum hep bi ara erkek doktor yaptı daha öncede yapmıştı erkek doktor ama bunun eli mi büyüktü parmağı mı yıksa ben mi kendimi kastım çok canım acıdı o gün bağırdım ben sezeryan olcam diye eşim zar zor ikna etti 2 hafta sonra doğum için yatış verildi artık son anlar da 1-2 saat kalmıştı doğuma yine sezeryan diye inledim ama doğurduktan sonra hepsi geçti gitti her doğum kendine özel ve güzeldir unutmayın mümkünse normal doğurun önünde zorluğu var yok değil ama hepsi geçiyor cidden hapsi bitiyor