Blueedreamssx Bugünden itibaren 40 haftalık oldum ağrıdan sancıdan başka bir şey hissedemiyorum nişan belirtiside yok😂 bu gidişle nereye kadar devam edecek bilmiyorum artık hayırlısıyla kucağıma almak istiyorum bebeğimi🙂🙂
Cinarinannesiiiii Blueedreamssx bende bişi sorcam alttan muayne olduktan sonra bende pembe leke geldi gece sabah kahverengiye döndü nişan dedikleri bu mu oluyo ilk gebeliğim bilmiyourmda😅
H_myra1 Blueedreamssx off valla ya suni sancı olmasa benim bebegim hep içimde kalıcak sanırım 39+6 yarın 40 oluyorum doktorum açılma varmı diye muayne etti kanamam bile olmadı digerlerinde olmuştu o kadar gelmek istemiyor dediginiz gibi sadece sancım var sancı çekiyorum oda düzenli degil salı gününe gel dedi sabahtan dogumu başlatalım 40+1 oluyorum o zaman
Valeria Blueedreamssx ben de 40 olduğum gün doktora gitmiştim, ağrı, sancı hiç yoktu. Bebek aşağı inmemişti, rahimde açılma sıfırdı. 40+3 olduğu günün sabahı doğdu bebiş. Her şey bi anda oluveriyo zamanı gelince🥰
Blueedreamssx Deletedmom62627 ntsye girdiğim günden beri 10 günde bir gidiyordum bu haftada gideceğim perşembe gününe kadar bekleyeceğim sancım geliyor mu gelmiyor mu diye
Kbrkbrn Deletedmom62627 2 güne dustu benim dün gittim doğacak 24 saat içinde dedi sancim 100 120 çıkıyor ama ben hissetmiyorum yarin yine gidicem gelecek gibi degil
Blueedreamssx Cinarinannesiiiii bende bilmiyorum ama bence değildir çünkü çoğu insanın başına öyle gelmiş çatı muayenesinden sonra lekelenme diye
Fatmanur123nrt Cinarinannesiiiii aynısı bende de oldu ama çatı muayenesi sabah erken saatte yapıldı o leke gece geldi 12 gibi baya fazla ve yoğun bi şekilde yer yer kahve ve kırmızı ama ağırlık olarak beyaz dı galiba nişan o oluyor çünkü uyardılar rahim ağzını 40+1 de doğum yaptım ağrı sancı yok sıkıldım suni sancı aldım ve doğurdum bende böyle çok yazdım doğuramıyoruz diye 😅😅😅😅
Blueedreamssx Kbrkbrn elimden geldiğince stresi yansıtmamaya çalışıyorum bebeğe hani bir an önce gelsin diye ama yok geldikleri😂
Cinarinannesiiiii Fatmanur123nrt Perşembe gecesi yapıldı bana bugün pazar oldu tık yok ara sıra sancı oluyo geceleri dogursamda rahatlasam ama normal doğumdan da çok korkuyorum her ne kadar belli etmesemde 😅😅😅
Blueedreamssx H_myra1 bende perşembe gününe kadar gitmeyi düşünmüyorum bakalım sancım gelecek mi diye bekleyeceğim doktora gitmesemde acile giderim artık doğuramıyorum diye gideceğim 😂 zaten devlette doğum yapacağım için bekleyeceğim
Fatmanur123nrt Cinarinannesiiiii hiç korkmayın bende çok korktum çok ağladım beni sezeryan alın diye sancı çekerken çatı muayenesinden sonra ki gittiğimde malum baş aşağıda olunca sürekli açılmayı kontrol ediyorlar her muayenede acilden giriş yapıyordum hep bi ara erkek doktor yaptı daha öncede yapmıştı erkek doktor ama bunun eli mi büyüktü parmağı mı yıksa ben mi kendimi kastım çok canım acıdı o gün bağırdım ben sezeryan olcam diye eşim zar zor ikna etti 2 hafta sonra doğum için yatış verildi artık son anlar da 1-2 saat kalmıştı doğuma yine sezeryan diye inledim ama doğurduktan sonra hepsi geçti gitti her doğum kendine özel ve güzeldir unutmayın mümkünse normal doğurun önünde zorluğu var yok değil ama hepsi geçiyor cidden hapsi bitiyor
ElifB08 Blueedreamssx Bence sabırsızlığımızdan gelmiyor bu bebeler 🤣 Bende habire doğuramıyorum diye diye cidden doğuramıyorum 🤣