Neroizm Canssuu94 hmm simdi oldu 🙂 bana da 6. Haftada bos gebelik veya gelisim geriligi dediler bence 8. Haftayi bekleyin garanti olsun
Ozlemozlm Canssuu94 bn 4haftlaikn gitm keseye girmemis dediler bos gebe dediler baska doktora gitim 5 haftalikn. Keseye girid 7 de kalp atisini duydum
Neroizm Canssuu94 23+0 bugun herseyi yolunda. Gelisim geriligi diyen doktoru hemen degistirdim ben ilk haftalarimda.
Peony Benim de 1 haftalık geç döllenme. Doktor adet tarihimi bir hafta ileri attı. Bebek görüldükten sonra crlsine bakıp ayarlıyor onu doktor. Şu an 2 gün ileri gittik bile ☺️
Canssuu94 Canssuu94 doktr şmdlk öle görnyor demişti canm tam bebegn hftsnıda belirlymdk kalp atşlrndan snra blirlycez dmişti 06.08 de kalp atşlrnı duymk için gttim kese vrdi ama içi boşdu kalp atşlrnıda duyamdık