Canssuu94 hiç telaş yapma. Aynı şeyi bende yaşıyorum. 1 bucuk hafta geriden geliyoruz🙂 ama bu çok normal, şöyle düşün, hemen adetinin bittiği gün hamile kalmadın, o yüzden bebegin büyüklüğü için o son adet tarihini almak sadece teorik bir durum. Sonuçta spermin yumurtayı ne zaman döllediğini bilemeyiz. O yüzden 1-2 haftalık geriden gelişimler çok normal🙏🏻 Hiç canını sıkma😘