marsel_ve_annesi bende mayıs annesiyim 😊 Cinsiyetimiz 12+6 da Dr kıza benziyor dedi, 16+6 da kesin ve net 💯 100 erkek dedi 🙃 benim iki oğlum vardı bunu kız bekliyorduk ama olmadı 3 oğlan çocuğum olacak şuan 17+2 doğumum mayıs 16,17 gözüküyor dedi sezeryan olacak zaten 🙃hareketlerini 14 haftadan beri hissediyorum ama şu iki gündür hiç durmuyor nezaman otursam ya da yatsam kıpır kıpır 🙃3 gebeliğim olduğu için sanırım erken hissettim 🥰hazırlık olarak 1 hastane çıkışı Bi kaç parça zıbın ve 3 lü çorap aldım. Ama bir ay önceki fiyatlar la şimdiki fiyatlar çok farklı 145 TL ye baktığımız hastane çıkışı 210 TL olmuş elinize para geçtikçe çok beklemeden alın eşyalarını fiyatlar çok yükseliyor