Annekuzusu_0 Ummu88 aynı şeyi bende yaşadım seni çok iyi anlıyorum benimde düşüğüm oldu şimdi 16 haftalığım içimde kaybetme korkusu var her ağrıda korkuyorum her kontrole giderken kötü bişey diyecek diye korkuyorum
Ummu88 Annekuzusu_0 allahim korktugumuzu başımıza vermesin. Insallah her anne zamani geldiginde evlatlarini sag salim kucaklarina alirlar
anneadayiii271 marsel_ve_annesi 18+4 🥰 henuz hic bisey almadık sadece kaynım isimli Galatasaray forması yaptırdı kaynanamda bı takım elbise aldı ha birde geçen ki Trendyol indiriminden yenidoğan bebek bezi almıştım bende bu kadar 🤭 hareketlerini hissediyorum çok şükür Rabbim hepimiz için sağ salim kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah 🙏❤️🥰
marsel_ve_annesi anneadayiii271 çok şukur canım🤩bende detaylı ultrasondan sonra almaya başlarım artık😍 Bez stoklamaya başlarız artık😂
anneadayiii271 marsel_ve_annesi evet ya valla daha demin eşim dedi indirimde bez görürsen al kaçırma diye 😂 malum gün geçtikçe zamlaniyor napalim 😂
zeynepp1 marsel_ve_annesi 17+1 tabi normal birşeklde hissetmiyorum ama şöyle çok hafif çok odaklanırsam. Hafif bir kelebek çırpıntısı gibi hissiyat oluyor oda nadir bir şekde🥰 bende sabırsızlanıyorum çabucak hissetmek istiyorum ikinci gebeligim bu arada ilkim kızdı bu erkek🥰
Bsraermis8 marsel_ve_annesi Bende tam 19 haftalık oldum bugün 🥰 kızımız olacak inşallah birde 2 yaşında oğlum var . Ondan kalan bazı kıyafetleri giydirririm tabi yine cicili bicili şeyler alacağım ins ama daha çok erken 🥰 en azından 1 ay sonra alırım galiba
Bsraermis8 marsel_ve_annesi Hareketlerini ufak ufak 16 a hissettim . Arada kibar kibar vuruyo içerden 🥰 çikolata yeyince çok seviniyo bence 🥰🥰
Bsraermis8 Biyo_logg ya bende sanki bebeğime birşey olacak diye düşünüyorum . Evham yapıyoruz sanırım . Benimde ikinci gebeligimm
Nehirimmmmm Biyo_logg bende sizin gibiyim daha önce kaybettim bebeğimi asla cesaret edemiyorum bi zıbın bilr alamıyorum şuan çok korkuyorum kaybetsem eşyaları kalsa diye çok korkuyorum o yüzden 7 aydan sonra almayı düşünüyorum 😞
Turaninci marsel_ve_annesi inşallah sağlıkla kucagınıza alırsınız her anne adayı içinde öyle olur inşallah
KonuMankeni Ben de 19+5 im 🥰 1 Mayıs gösteriyor doğumu.. hareketlerini 10 gündür falan hissediyorum 🤗 kendim henüz bir şey almadım, cinsiyet kesin değil 🥲