gizemgnll Tbrk ben daha gitmedim sağlık ocagına 21 ocakta tetanoza çağırdı, gitmişken alırım ama doktora sormadan kullanmam🙂 demir eksikliği bende de vardı iki sene once , kansızlıkla beraber ama kan oranım yüksek cıktı hamilelikte 🙂 şaşırdım bende
Tbrk gizemgnll git cnm bnm ebem herseyle ilgileniyor. Bastan asagi butun tahlillerimi bile istedi yaptrdi orda. Ikinci tetanozu oldm bugun☹
gizemgnll Tbrk ben daha 12+3 üm 🙂 benimki de istedi sonucların hepsini ama calıstıgım için kendi doktoruma zor gidiyorum sağlık ocağına ugrayamadım daha 🙂
Annesed ikizannesiFilizkaradogan ilk 3ay sadece folik asit kullandım 16.haftamda onu bıraktırdı kan ve vitamin ilaçlarına başlayalım Doğuma kadar kullanırsın bunları sesi doktorum decavit ve farro sanol
aaslii8 Tbrk 9.ayımdayım hep decavit kullandım bende öğlen tok karnına içiyorum ,biraz kabızlık sorunu yaratıyo bol su 🙏