Demet06 4+4 deyim… 8 Aralık’ta test yaptım pızitif çıkınca doktora gittim. Kan BTA değerim 33 çıktı. Doktor düşük olduğunu kontrol gerektiğini söyledi. 10 Aralık BTA değerim 73 çıktı. Bugün yine kan vereceğim. Bu durumu yaşayan var mı? Endişeleniyorum…
srntrkli22 Demet06 merhaba benimde aynı durum ne tesadüfki benimde test günlerim 8ve 10aralık idrar testinde çift çizgi görünce kan testi yaptırdım 33çıktı 48saat ardından tekrar yaptırdım 71 çıktı bende endişeleniyorum artması güzel ama kafa karıştırıcı ne kadar geçti adetiniz
superrmomy Demet06 ben 8 ile öğrenmiştim aynı şeyi söylediler, çok dusuk demişlerdi. Suan 22+5 deyim. Önemli olan iki kat artış canım
designermom Demet06 iki günlük değeriniz gayet iyi artmış bence ben beta 5,78 ile hamile kaldım ya onda bile Öyle bisey demediler iki günde iki Katı artması bekleniyor hatta %60 bence düdüğe yönlendirilirse falan sakin müsade etme bekle canim
srntrkli22 Demet06 ben biraz daha bekliyorum hafta içi bir gün gidicem aklım hep onda aslında arttı mı diye . Sevindim sizin adınıza artması güzel bir şey
srntrkli22 Demet06 benim 5+3 Henüz bir jinekologa gitmedim giden varsa normal karından mı ultrason yapıyor yoksa vajenden mi çok korkuyorum ve endişeleniyorum
Nisa1710 srntrkli22 bana bu haftada vajinadan bakmıştı doktorum ama hiç korkmak kendini de kasma birşey olmuyor 😀
Demet06 srntrkli22 ben hamilelik düşünüyorum dediğimde doktor direkt vajinal muayene yaptı. Beklediğimden kolay geçti. Doktorum çok yardımcı oldu stres yapmadım. Hamilelik için bir sıkıntın yok küçük bit miyomun var demişti
ozmus Demet06 ben de 33le öğrenmiştim.3 gün sonea 106 mı 109 mu ne çıkmıştı. Sizin artışınız da gayet iyi bence 🤷🏻♀️
2melek_annesiii Demet06 benimde aynıydı değeler 32 71 170 1557 şeklinde ilerledi şükür şimdi 32 haftalığız 💙
Demet06 G-arslan okuduğum tüm yazılara göre biraz fazla gibi sanki sizinki. İkiz gebeliklerde yüksek oluyormuş
mucizem42 G-arslan benimde senin gibi çıkmıştı canım şuan 7 haftalık oldum çarşamba günü insalah doktora gidicem 🙏