Canım mutlaka başka doktora git ihmal etme. Bebek kilosu daha da az çıkabilir ultrason yanılıyor olabilir sonra pişmanlık yaşama belki kendi 40 ta gelecek belki gelişimi devam edecek. Tek doktorla kalıp keşke deme. Eğer başka doktor da aynı şeyi söylerse o zaman bebeğin sağlığı için doğumunu yaparsın içinde rahat eder.