Aylaa55 şimdiden hayırlı olsun canım Rabbim sağlıklı bir şekilde kavuşmayı nasip etsin inşallah, benim de haftaya inşallah doğumum benim de belden uyuşmalı olacak . Korkma hiç bebek iğneler , damar yolları zaten hep bildiğimiz şeyler benim de ilk gebeliğim ben de pek bilmiyorum ama sürekli araştırdım hiç acıtmıyormuş tabi bu kişi ile alakalı da olabilir hani çok canı tatlıdır falan 🥰 zaten bir şey hissetmiyormuşuz , bebek bir anda çıkıyormuş sonra dikişler falan süreç baya hızlı , tek zor olan ilk ayağa kalkma anıymış ama o da dayanılmayacak bir ağrı degılmıs , agrı hissettıgnde serum işte hep ki daha rahat olsun kendını korkutma bak herkes yapıyor biz ilk olmucaz sonuçta ve bebek cıkacak mecbur yani korksakta korkmasakta dimi 🥰❤️❤️