gozdekrks canım çok gecmıs olsun benim de 3-4 gün önce su azlığı çıktı 4,5 cm civarı idi doktor 3 güne bir kontrol dedi ve bebekte hareket hissetmezsen hemen geleceksin dedi ben eve geldim havuç salatalık yedim 3 gün , dün gittik yine bu kez 5,63 cm çıktı sorun yok 3 gün sonra yine dedi ve bebekte hareket olmazsa tabi yine gelceksin dedi , benim sezeryan günüm normalde 23 aralıktı ama işte su azlığı ile erken de olabilir ama bana yatış vermedi , sana verdiyse de üzülme daha iyi kontrol altında olman ❤️