miniginannesi3 Scb benimde ilkte merdiveni inip çıkmak etkili olmuştu bende tam 40 +4 dogurdum ama yine suniyle bunda çok beklemek istemiyorum tabiki hayirlisi aynı zamanda merdivende mi inip çıksam cok sagol canim bilgin icin🥰
Scb miniginannesi3 rica ederim canım inşallah hayırlısıyla sağlıkla kucağına alırsın bebeğini çok beklemeden 😊🥰
Scb miniginannesi3 son haftalarda sorun olmuyo diğer aylar yasak tabiki ben 38den sora başlamıştım icmeye bebeğimin kilosu fazlaydı zaten doğum başlasın diye ama gelmeyince gelmiyor 😊
KucukAnne538 miniginannesi3 Benim doktorum da yapabilirsin 2 3 gün arayla dedi günde 2 tane hurma ve tempolu yarım saat yürüyüş yap dedi🥲 bizde 38 haftalık olduk bekliyoruz
KucukAnne538 miniginannesi3 Amin inşallah hepimize kuzum🙏🏻🥰 benim doktorum özellikle hergün yapma 2 3 gün arayla yap dedi ama sıkıntı yaratacak bişey değil gibi bence her gün yapılsa da bir sorun olmaz bence
ElifB08 miniginannesi3 size tavsiyem akışına bırakın. Bende takıyordum ama bugün kuaförde bi kadına denk geldim. Biraz sohbet ettik doğmuyor diye stres yaptığımı anladı ve bana ‘o geleceği zamanı biliyor şuan yapacağın en güzel şey sabretmek’ dedi.. aslında çok haklı 💁🏻♀️