miniginannesi3 Iyi geceler kızlar qdoğumu kolaylaştırmak ve hızlandırmak için yapılır mı yapan varsa tecrübelerini paylaşabilir mi ?
KucukAnne538 miniginannesi3 Benim doktorum da yapabilirsin 2 3 gün arayla dedi günde 2 tane hurma ve tempolu yarım saat yürüyüş yap dedi🥲 bizde 38 haftalık olduk bekliyoruz
miniginannesi3 2-prensesannesiii ay gerçekten mi bende bugün oturdum şu an aşırı çok afedersiniz rahim yani oranın kemikleri agriyo yatamıyorum insallah benimde kolayca gelir hayirlisiyla ilkim 40 haftayı geçmişti suni sanciyla zor dogurdum bunda da korkuyorum yine gec olcak diye 😑
Sbl-Brls 2-prensesannesiii Sıcak su torbasının üzerine otursakta oluyor mu acaba 🤔 ilk hamileliğim bilmediğim için soruyorum da
2-prensesannesiii miniginannesi3 inşallah hurma yiyin squat yapın hemencecik gelsin hayırlısıyla tabi 💓
miniginannesi3 Ksgns bi leğene veya oturabilceginiz bi seye sicak suyu doldurup oturun ben 15 dk kadar oturdum süresini de bilmiyorum rahme yumuşama sagliyormus insallah oyle olur
miniginannesi3 Scb bunun ne faydası var acaba dicak suya oturma etki etti mi kac haftalikken dogum yaptiniz
Scb miniginannesi3 adacayi sancıları etkiliyor bence sancilarimi arttırdı sıcak suyun pek faydasını göremedim ben merdiven inip çıkma yaptım yerleri ellerimle silerdim ama sonuç sezeryan oldum 40+4te bebek iriydi gelmedi bi turlu sizde etki eder kolay olur insallah
miniginannesi3 Scb benimde ilkte merdiveni inip çıkmak etkili olmuştu bende tam 40 +4 dogurdum ama yine suniyle bunda çok beklemek istemiyorum tabiki hayirlisi aynı zamanda merdivende mi inip çıksam cok sagol canim bilgin icin🥰