Gul33 rukenaslan ayrıntılıda doktor bana suyun hafif fazla şeker olabilir dedi. Ben de evde şeker takibine başladım gerçekten de tokluk şekerim 120-140 civarı çıkıyor. Bu akşam hatta 198 fırlamış bir anda 😔 bariz belli yani gebelik şekeri olduğu. Yarın diyetisyene gidip beslenme programı yaptıracağım. Siz de yükleme istemiyorsanız açlık tokluk takibi yapabilirsiniz
Crnnn7 rukenaslan hiç korkmayınnn bi kutu kola ile aynı şeker var o içeceğin içinde. Üstelik hamilelik şekeri daha tehlikeliymiş 🤦🏻♀️
Gulsumelif rukenaslan benim ayrıntılı da suyum fazla çıktı o yüzden doktor şekere bakilmasi gerekiyor dedi
Oznurkk rukenaslan ben yaptırmadım doktorum gerek görmedi. Öncesinde sağlık ocağında açlık tokluk şekerine bakıldı. Düşük çıkınca boşuna yaptırma dedi
Oznurkk rukenaslan ben yaptırmadım doktorum gerek görmedi. Öncesinde sağlık ocağında açlık tokluk şekerine bakıldı. Düşük çıkınca boşuna yaptırma dedi
Gul33 Oznurkk benim de sağlık ocağında açlık tokluk çok iyi çıktı ama 1 hafta sonra ayrıntılıya gittim suyum biraz fazla çıktı. Sonra şeker takibine başladım hep sınırda çıkıyor. Bir defalık verilen açlık tokluk şekeri belirleyici değil bence
Efraimmm rukenaslan öyle bir şey yok cnm bir içecek var yetmiş beş ml içecek gazoz gibi zaten sonrası sarhoşluk 🤣🤣🤣
Efraimmm rukenaslan Allah razı olsun kocamın elinde bayıldım kocam hemşireye bağırdı karıma ne icirdiniz diye🤣🤣görmen lazımdı ama uyandığımda kız kardeşim halen gülüyordu
Efraimmm ruhanadagdelen Gazoz yaşındaydı ben İctim bende de ikinci testim yüksek cikti ondan benide yonlerdirdiler tatlı eğiliminde olan benim için çok zor bir donem
ruhanadagdelen Efraimmm bana bugün doktor liste verdi yiyeceklerim ve yemeyeceklerim yazan. Birde şeker ölçüm cihazı yazdı onu aldım. Şimdi doktorun söylediği günlerde şekerimi ölçücem 3 kez olmakla 6 defa. Bakalım nolucak doğuma kadar dikkat etmem gerekiyormuş
ruhanadagdelen Efraimmm bakalım son 44 günüm kaldı bebekte bir sorun oluşmadan doğuralım hayırlısıyla
3mlek2bebkannesi rukenaslan şart degil diye biliyorum devlette bana haftası istersen yaptır dedi yaptırmadım
Efraimmm rukenaslan He valla benim herif in de ödü kopmuştu karıma ne icirdiniz diye hastaneyi inletmisti
bsra57 rukenaslan rica ederim ne demek bu arada üsteki yorumunuzu gördüm kilo ile alakalı bende zayıfım 53 kilo ile hamile kaldım 60 kiloyum şu an boyum da 1.60 ama yine istedi doktor. Bu şeker muhabbeti kilo ya da çok tatlı tüketmenizle alakalı bir durum değil pankreasın çalışma sistemi ile alakalı bir durum
rukenaslan bsra57 evet öyleymis bende kiloyla alakali ve ya tatli tuketimiyle ilgili saniyodum. Kimde cikacagi belli olmuyo gercekten. Bu arada aynı kiloyla hamile kalmisiz bende su an 60 im, 6. Ayima girdim siz kacinci aydasiniz ❤️