rukenaslan ben yaptırdım 2 ci bir saat kan testimde şekerim çıktı, doktorum tekrar kan testi yaptırmamı söyledi yaptırdım ciddi ciddi şekerim çıktı. Yarın dahiliye gidicem. Ne yapacaklar orda bilmiyorum. Yaptırmalı mıyım diye sorarsan tabi ki yaptır. Yaptırırken öyle korkacak birşey yok. Aç karna ilk kanı veriyorsun 1 saat sonra gazoz gibi içecek var glükoz yani %75 ya da %50 falan glükoz içeren içecek veriyolar onu içiyosun. Ben içtiğim elma suyu tadındaydı. Sonra 1 saat sonra tekrar kan veriyosun. Sonra 1 saat sonra tekrar. Yani 3 kez kan veriyosun 1 kez içeceği içiyosun. Rahatsız eden tek şey bunların aç karna yapılıyo olması baş falan döner ya hani o başka bişey yok.