Gulden_ öğrendiğimde çok afalladım, evlendim 7 ay sonra hamile kaldım. En az 2 sene düşünmüyorduk. Öğrenince çok ağladım bende hazır değildim. 2.5 aylıkken kanamam oldu düşük riski yaşadım, ona bişey olacak diye çok korktum birazda vicdan azabı çektim. Tüm alışkanlıklarını onun için değiştiriyorsun. Onun gelişimi için sağlığı için herşeye dikkat edip iki kere düşünüyorsun. Şimdi 39+3 teyiz. Yüzünü ultrasonda gördükçe, karnın büyüdükçe, hareketlerini hissedince, onun kıyafetlerini yıkayıp ütüleyip evin kokusu değişince herşeyi unutuyosun. O kadar çok seviyorum ki şuan, Allah herkese bu duyguyu nasip etsin 🙏