Gulden_ ben de çok isteyerek gebe kalmama rağmen bağlanamamıştım, gerçi çok başındayım, 8+3 şu an. Kaybetme riski ilk haftalarda yüksek diye bağlanamadığımı düşünüyordum ama şimdi “Hayatı yaşayışım her şeyim değişecek, iyi bakabilecek miyim acaba?” kaygısı nedeniyle olduğu kanısındaydım. Geçen lekelenmem oldu deli gibi ağladım. Aslında kaybetme ihtimaliyle yüz yüze gelince bağlanmaya başladığımı fark ettim. Etrafımda hamileliğinin 8. ayında bağlanan insanlar var. Kişiden kişiye değişir, oluruna bırakın derim. Ama olumsuz duygularınız var ise psikolog iyi gelebilir 🌸