Elissar ben hiç bulantı çekmemiştim ta ki 30a kadar 34 e kadar bulantı kusma vardı çok sonra çatı muayenesi yaptı doktor bulantı açılmadan olabilir diye bi cm açıklık var o günden beri çok kez çatı muayenesi yaptı diye olmuş o da sonra da doktor değiştirdim zaten bana yanlış bilgiler vermiş hep boşuna ciğer geliştirici falan vurdurdu kesin doğar bi haftaya diyip bulantı iştahsızlık geçti ama halsizlik çok var hala