bebegimizibekliyoruz1 37+2 yim 3 saatir geçmeyen kasık ağrım var hiç hafiflemedi hatta sürekli oluyor dakika tutamıyorum bu yüzden belime de vuruyor ağrısı
-deniz- bebegimizibekliyoruz1 39+5te doğum yaptım. Karnım sertleşiyordu aynı anda belime de adet sancısı giriyordu toplam 1dk sürüyordu. Dk tuttum 5dkde bir geliyordu dr gittim açılma başlamıştı ve aynı gün doğum yaptım.
busraabera bebegimizibekliyoruz1 benimde aynı şekildeydi benim tüm gün geçmeyen bi ağrım vardı kasıgımda ve belimede vurmuştu ağrısı.Aralıksız olduğu için saat tutamıyordum.Hastaneye gitmiştim nst baglandi muayene edildi.Yerleşme ağrısı demişti doktor. 🙍 Siz yinede ihmal etmeyin geçmiş olsun 🙏
dudininannesi bebegimizibekliyoruz1 Doktora gitsen iyi olur sanki ya 3 saat uzun bir süre çünkü canım
Elissar bebegimizibekliyoruz1 benim de böyle oluyor hatta 32. Haftadan beri ara ara yokluyor. Doktorum vücut doğuma hazırlanıyor dedi. Kasılma toplanma olmadan aşırı adet sancısı, halsizlik mide bulantısı. Sonra geçti hep. Ama her defasında bunun devamı doğum mu diye düşünüyorum ben de.
bebegimizibekliyoruz1 Mervebyr ama doğum sancısı belli aralıklarla olmaz mı benimki aralıksız devam ediyor
bebegimizibekliyoruz1 -deniz- benim şu an öyle değil 3 saatir kesintisiz bi şekilde ağrıyor belime vuruyor bir de dinlenince de geçmiyor ağlamak üzereyim aralıklı olmaması beni yalancı sancı olmasını düşündürdü ama o da bu kadar uzun sürmüyor diyorlar bilemedim
bebegimizibekliyoruz1 busraabera kanala giriyor heralde o zaman korkuyorum artık 33 de ve 34 de yanlış doktorla 3 kez çatı muayenesi oldum gidip tekrar olmak istemiyorum Yeni doktora geçtim zaten salı kontrolüm
busraabera bebegimizibekliyoruz1 benim şuan 36 +4 günlük.Bu durumu ilk defa yaşadıgımda 35+1 günlüktü.Oglen 12 den gece 12 ye kadar hiç geçmeyen bı regl ağrısı gibi kasığımda ağrı vardı.Gittigimde doktorun dediği o şekildeydi.Tabi herkesin ağrısı farklı olabiliyor yinede geçmezse ihmal etmeyin
Gzde218 10 dakika arayla 1 er dakikalık sancılar doğum sancısı sanırım. Daha sık ama Kısa süreli. Allah yardımcınız olsun ben de 37+2 yim bebiş pozisyonda almış henüz kasılmalarım başlamadı ama bel ağrısı oldu bayağı
bebegimizibekliyoruz1 Gzde218 hiç geçmiyor ki kesintisiz devam ediyor sanki regli olucakmisim gibi arada geçse doğum sancısı derim ya da dinlenince geçse yalancı sancı derim ama yok hala devam kesintisiz
balmelek balmelek Bazi doğum sancıları art arda olabilir. Bu durumda açılma daha hızlı olur. Dayanabildiginiz kadaa evde dayanın. Kanama olmadığı sürece tabi.
bebegimizibekliyoruz1 balmelek kesintisiz oluyor mu ki ona göre duşa falan gireyim yok su nişan falan belirtim olmadı
Gzde218 bebegimizibekliyoruz1 Nst ye baktırın sadece kasılma sancı yüksek ise çatı muayenesini o zaman yaptırın belki hiç belirti olmadan sancılarınız doğum sancısı kadar yüksektir. Bana da doktorum artık bekle dedi doğumu 37+2 yim ama baş aşağı gelmiş bebiş kasılma nst de gözükmediği için çatı muayenesi yapmadı. Rica et önce nst baksınlar varsa kasılma doğum başlamış demektir o zaman muayene etsinler. Diren 😘
bebegimizibekliyoruz1 dudininannesi çok erken haftada yanlış doktor yonlendirmesiyle 3 kez çatı muayenesi oldum biri acildeydi ömrümden ömür gitti şu an gitmeye korkuyorum açıkçası ikisi o kadar zorlamıştı beni ama acildeki mahfetti beni stajyerler yapmıştı biraz daha beklicem hala devam ederse duşa girip gidicem inşallah doğum sancısı değildir çok korkuyorum
balmelek bebegimizibekliyoruz1 tabi bilemeden yanlış yönlendirmek istemem. Ama benim art arda geldi ve hareket edemedim. yruyemedim bile hasteneye gittim 4 cm açılma vardı. O gece doğum yaptım.
Sasat09 bebegimizibekliyoruz1 benimde 36. haftada tüm akşam sancım olmuştu batar giriyordu korkup acile gitmiştim sancı falan çıkmadı nst de ama ağrımda geçmemişti kendi doktorum olacak o ağrılar aşağıya indiği için dedi
Destina3 bebegimizibekliyoruz1 korkma canim kendine ve bebeğine güven sancı geldiğinde derin derin nefes al ver düşünmemeye çalış dogum sancısı düzenli aralıklarla oluyor çoğunlukla bebek yerleşiyor olabilir içini ferah tut Allah yardımcın olsun Meryem suresini de açıp dinleyebilirsin yakınlarından birisi de okuyabilir