DemetF neboss_79can bizde bekliyoruz gel kizim gel gel diyorum 38+0 ım bugun tarihin belli olmasi ne guzel bisey ya :)
Anemoniasp neboss_79can Yılbaşında 39+3 oluyoruz. Doğum şekline karar verirsem yılbaşı isteyebilirim geç olmuyorsa.