Sude-96 Naneliayran hiç endişe etmeyin kaşıntı koku falan yoksa mantar falan da değildir beyaz yani demek istediğiniz aslında şeffaf akıntı hamileliğimin başından beri var 38 haftalığım şu an son 2.03 haftadır anlatamam size öyle böyle değil ama çok normal
Anne8484 Sude-96 benim hiç geçmedi bakalım yarın bakacak..Enfeksiyon sezeryanda cocuga gecer mi?solunum sıkıntısı yaratır mı veya ben de sorun yaratır mi
Naneliayran Anne8484 bence beyaz akıntı ve mantar farklı şeyler akıntı hamilelik süresince enfeksiyondan korumak için artıyormuş,mantarın kokusu kaşıntısı bariz bi şekilde oluyor o yüzden genelleme yapmak yanlış olabilir