Mery103 @a-melis Eğilmen çok zor canım imkansız gibi bir şey kesinlikle klozet olmalı hatta ona bile destek alarak oturabilirsin
Edacevik a-melis bence sıkıntı olmaz cunku 2 gün zaten hastanede kalıyosunuz. Ben eve gectiğimde cok bi ağrım yoktu sızlama vardı sadece oda dayanılmayacak gibi değldi
Selin12- a-melis rahat edemiycek gibi olursanız plastik sandalye alın ortasını kesip osekil de kullanın rahat edersin çünkü ilk bir ay imkansız yani
Nurcin a-melis ben sezeryandan 4 gün sonra dikişlerin üzerine bile yatmıştım… Klozet olayını ilk defa duydum.. Bizim klozet ama.. 2 gün zaten hastanede olucaksın.. acaba zor mu olur bilmiyorum
_yagmurcuum_ Valla pazartesi Sezeryan oldum sadece ilk gün birkaç tuvaletime gidince zorlandım onun dışında hiç ağrı sızı olmadı ama bi yanma hissi hep oluyor o yüzden klozet daha iyi sanki 🤗
Nurcin a-melis bence sen yinede acele etme… Baktın iyisin . Ugrasmazsin.. Ben 2 gün boyunca her ayağa kalkışta zorlandım.. ama 2. Günden sonra çok iyiydim. Bakalım bunda nasıl olacak.
_yagmurcuum_ a-melis çok çok iyiyim maşallah evimin işini ve herşeyi kendim yapabiliyorum gayet rahat hiç ameliyat olmamış gibi eğilip kalkabiliyorum yani bir daha böyle doğur deşeler koşarak giderim 😂
Mery103 @a-melis Valla ben ameliyatin ertesi günü 4.kata çıktım ama ameliyat sonuçta 2-3 gün zor oldu sonra daha iyiydim ☺️