Dunyammf Sblut23 valla benim canımda çok az😂 o yüzden jiletle aliyrm hep bacaklarıma koltuk altima tek gidiyrm agdaya
incimercan Sblut23 evlilik öncesi epilasyona gidip hallettim şükür. Hatta 2 kez gittim bacak için, tertemizz miss 😀 nefret ediyorum kıl tüy işlerinden, kola bile yaptırdım. Epilasyon parayı sonuna kadar hak eden bi işlem bence 😂
Sblut23 incimercan bende gittim özel bölgeme ve koltuk altıma hamile kaldıktan sonra çıkmaya başladı ya
incimercan Sblut23 kötü olmuş, ben de doğum sonrası 1-2 seans tüm vücut gitmek istiyorum, uyanmasınlar diye
oglumubeklerkeenn Bende yaklaşık 2 yıldır hep özel bölge için ağdaya gidiyorum yazdan beri falan kollarım ve bacaklarım içinde gidiyordum ama geçen hafta kollarımı ve bacaklarımı evde epilasyon aleti ile aldım çünkü kuaförde istenen pozisyonda duramadığım için yani yüz üstü falan yatamadığım için bacaklarımı aldırırken çok zorlanıp yoğruluyordum yine geçen hafta özel bölgem icin ağdaya gittim 21inde doğumum olacak kısmetse ağda yaptırmalı 2 hafta olmuş olacak inşallah özel bölgemde çok çıkmaz diye dua ediyorum bende bacaklarımı yine evde yaparım da özel bölgeye jilette vurmak istemiyorum çıksa da ağda tutacak kadar olmayacaklar bende bu konudan müzdaribim yaniiii ☺