Kızlar Allah nasip ederse 2 hafta sonra doğumum olacak ama sancılarım olduğu için doktorum her şeye hazırlıklı olmak gerekiyor dedi. Benim canım çok az ağdaya dayanıyorum açıkçası jilette sürmek istemiyorum. Doğumuma 3 4 gün kala kuaföre gidip bacak koltuk altı falan aldırmak istiyorum ama ya öncesinde olursa diye korkuyorum. Sizin nasıl yapıyorsunuz bu işi? Nasıl her gün kılsız pürüzsüz kalıyorsunuz ya ? Çok merak ediyorum ben