pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Valla bende normal istiyorum ama canım çok tatlı son anda yan çizermiyim bilmiyorum kuzum🙈😂
1PrensAnnesi pamuksekerinannesi istedim istiyorum ama doktor son kontrolde etin çok sıkı doğumda çok dikişin olur belki doğuramazsn bile sen blrsn ama sezaryen öneriyorum siz gbi hanımlara dedi açkcası o kdr acıdan snra yine sezaryen e muhtaç olacksam baştan onuntercih edebilirim bakalım ne olack çatı muaynesinde anlicam🎀
Sehrialya 1PrensAnnesi hamileliklerim hep kolay geçti ilk çocugumu kaybettim bir kızım bir oglum var ikiside yorucu çocuk degil tam istedigim gibi bebeklikleri oldu. Buyüzden kendimi şanslı buldum. Çok şükür hamileliklerim normal zaman daha iyi oluyo normalde yemek yemegi sevmem iştahlı olmak hoşuma gidiyo. 🙂
1PrensAnnesi Sehrialya başınız sağolsun rabbim evlatlarınızı bağışlasın size ❤ Maşallah diyin kendnze valla nazar olur inş bu evladınızda sağlıkla gelir banada dua edinde benm minik aşkımda uslu olsn
Ftmkya Sehrialya Allah evlatlarınızı bagıslasın meleğiniz öbür dünyada şefaatçiniz olsun insallah bebeğinizi de sağlıkla kucagınıza versin ❤ O zaman kız erkek hamileliği farklarını en iyi sizden öğreniriz
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Sana bişey diyim mi dün eşimin müşterisi bence devlette doğursun eşin demiş. Bende sinirlendim ona neymiş dedim😂 Ama özelde bi bahane bulup sezeryan yapıyorlar demiş.. Benim doktor Allahtan dininde kitabında bir kadın öyle şeyler yapmaz ama sen yine de devlete bi muayene ol canım bakalım o ne dicek
Sehrialya 1PrensAnnesi 1PrensAnnesi inş bebişiniz istediginiz gibi olur iyki doğurmuşum diyin. Hamilelik boyunca elinizi karnınıza koyup ars suresini okuyun sabırlı olsun.
KardelenAnnesi Bende bıçak makas falı yaptım yastıgın altına koyuyorsun ayrı ayrı eşinizden yardım alın siz görmeden koysun makas olana oturursanız kız , bıçak erkek . ben makas olan yastığa oturdum ve gerçekten kız bekliyorum 🤗
1PrensAnnesi pamuksekerinannesi beni devlet hastanesinin kapısından sokmaz ki eşim 🙄🙄🙄 çok takntılı önceki gttğm yerde özeldi hastane devlet gbi çok kalabalk ne bu böyle yok şöyle yok böyle benm oğlum buralarda doğamaz diye diye dünyanın muayene ücreti ile beni bu doktora hastaneye getrio ben çok doğalmdr ama eşim azıcık ukala 🙄
Sehrialya Ftmkya Zaten yazılara baktıkca kendimi bi tecrubeli hissettim. 😀Şaka biyana hiç kendinizi germeye gerek yok normal dogum ilk gebeligimden beri özellikle istedim sezeryan isteyince annelere üzülüyorum. Keşke bukadar korkmasalar korkan annelerin hep bi zor olmuştur doğumu en azından bi terapistle korku çalışması yapılsın normal doğum düşünülse inan iyikide normal doğurmuşum dicek anneler tüm acı kucagına aldıgın an bitcek çünkü
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Ama çok doğru söylüyor hem çok kalabalık hemde doktorları çok terbiyesiz.. Ya da bana öylesi denk geldi. Kan tahlillerini bile özelde yaptırmak zorunda kalıyoruz😔
Sehrialya Kız erkek gebeligine gelince benim kendimce fikrim o etraftaki dedikleri inanmıyorum ikinci gebeligimde doktor altı aya kadar kız demişti ogluma herkes belli kız olcagı yanlardan aldın kalça çıktı sonra erkek dediginde karnın öne doğru belli erkek olacagı vs vs açıkcası kızıda erkegide ben aynı yaşadım aynı kilolarda doğurdum yani aldıgım kilo aynıydı
1PrensAnnesi pamuksekerinannesi vallahi eşim hayatıma girdğnden beri devlet hastanesini görmüyorum sevgiliykende öyleydik ☺
pamuksekerinannesi Emos2424 Sen doğurur musun 3 tane😂 Ben büyük konuşmıyım ama ikinci bile zor diyorum 🙈😂