Buseylcn EbrarLinaBebek suni yanlısı değilmiş doktorum ama ben yine de direticem. Fazla beklemek istemiyorum 40 ı geçtikten sonra riskli çünkü
Deletedmom62627 Buseylcn yok kız 😁 sancım geçti bebeğin taşikardiside geçti çok şükür iyiyiz daha doğmadı içimde hala 🤣