Bu postu açan doğuruyormuş , bana da işe yarar belki😳😳😳😳
39+2 olduk ne gelen var ne giden , ne sancı var ne nişan geldi 🙄
Doğurmak için yapmadığım şey kalmadı ama gelesi yok hala minik yaramazın. 2 hafta önce 1 cm açılmam vardı o kadar , 3 gündür de adet ağırlarım var ama sürekli işte gidip gelmiyo. Doğuramıcam sanırım kızlar ya , doktorum 40+1 de sezaryene alıcam gelmezse dedi o güne kadar gelmesi tek ümidim. Var mı bi Öneriniz duymadıklarım vardır belki 🤷♀️