Yanne Kızlar 8haftalık hamileyim karnım aşırı şiş :( yani dinlenme modundayım sürekli ondan mı acaba çok ayakta kalmıyorum
sevdaoztsss Yanne benim de öyleydi iç karın darlığı genişliği ile alakalı bir durum şu an 26 haftalık gebeyim karnım 8 haftalıkken daha 26 haftalık gibiydi 😂
Hatice_alkan42 Yanne şişkinlik ten oluyor öyle gaz falan çok oluyor hamilelikte bağırsaklar bozuluyor
Snmz Yanne ay bende öyleydiö doktorum bağırsakların ve iç karın darlığınla alakalı dedi herkes beni 5 aylık flan sanıyodu su an 18+2 halen aynı karnım büyümeye devam😂
Seymaben Yanne Gaz olabilir o haftalarda benim karnimda davul gibiydi asiri rahatsiz ediyordu 🌺bi kac haftaya duzelir
litfenama haftadayım çok az düzelme var. Gerçekten sinir olduğum bir durum. Maalesef yine de hala şiş şiş geziyorum.
Esmakks Yanne ödem olmuştur canım. Bağırsaklarda da gaz da şişkinlik yapıyor bende öyle oldum şuan 14 haftalığım hiç birley yok dümdüz