Fenciilknurhoca belis_4 ayyynısı benimde basıma geldi acayip sinir oldum bi dünya yazdım hepsi gitti boşa 😡 doğuma da az kaldi zaten doğum yapar yapmaz silcem uygulamayi bu ne saçma sapan bi hatadır aylardır düzeltemediler yetti artık gercekten
yigitegenin_annesi1 belis_4 o anlık hayal kırıklığı türk dizlerinde bile olmamiştır belki😂😪 özenerek yaz bri anda kaybolsn😬
belis_4 yigitegenin_annesi1 hiç sorma 🤭🙈bide baya derin bı mevzuydu. İki kere yazdım yarim saatimi almıştır. Sonuç reklamla birlikte kayboldu 🤣 kısa biseyler sormaya bile üşeniyorum o gün bugündür 🤦🤣