35SD28 Yesimtmr 😭 boğazıma düğümlendi. Rabbim yardımcıları olsun. Çok şükür bizim halimize ama alamayanlar ne yapacak bilmiyorum. Hiç iyi günlere gitmiyoruz
Yesimtmr 35SD28 aynen öyle diyorum ya başım ağrıyor yine hamileyim ama nasıl bir dünyaya çocuk getirecem inanın bilmiyorum. Çok zor
Saelif Yesimtmr dogumuma 4 ay var alabilirsem alicam indirimden canbebe evet hersey pahalaniyor haram olsun
Mom38247 Yesimtmr kesinlikle katiliyorum ama alisveris yaptiginiz yeri mi degistirseniz? az once 101den geldim kendi parkasi 5 kusur
Yesimtmr Mom38247 bizim çevremizdeki bim ve benzeri marketlere zam geleceği için ürünleri fazla koymuyorlar kardeşim çalışıyor bimde o kendi mağazasında süt vb bulamıyor ayırmayı unuttuğu zaman abla zam gelcek o yüzden ürün az konuyor yada depomuzda varsa onlar konuyor diyo
Teusa Dün markette 4-5 tane ekmek alıp parasını zor ödeyen bir adam vardı :( karıştırdı karıştırdı cüzdanını 5 lira cikarabildi, bir yandan bozukluklari da vermeye çalışıyordu. Ne diyebilirim ki. Çok kötü zamanlara denk geldik
Yesimtmr Teusa İşte eşimde geçen adamın birinin maşşı yatmamış kızına süt alcakmış Adam ben şimdi kızıma ne diyecem diyerek dolmuşta arkadaşıyla konuşuyordu diyor biz ne kadar kaçmaya çalışsakda ortalık çok kötü bir hal aldı
zeynnn5441 Selin12- Şimdi tekrar girdim de ödül bölümünde bulamadım o şekilde bez bitti galiba kampanya 😶
Selin12- zeynnn5441 canim bugün kalkmış ama yakin zamanda tekrar dan koyuyorlar bazen epilasyon aleti filan da oluyor canım 1 hafta kalkıyor daha sonra 3 ay tutuyorlar
MihrimahVeAnnesiii Yesimtmr bez kullanmak bile lüks haline gelmiş resmen ya millet anca konuşur başka bez sanki çok ucuz
rgk Yesimtmr yazık günah işte süt, peynir temel ihtiyaç. kız ped bile öyle. aylardır almıyorum ya ne zam gelmiş
Yesimtmr rgk İnekten aldığımız ürünü bile bize az kaldı 20liraya verecekler yağ var normalde ama zam dan dolayı az çıkarıyorlarmış. Daha bazı zamlar kesinleşmediği için müşteriye açıklama yapmak zor oluyor diye koymuyorlarmış
Yesimtmr rgk işte biz peynir süt ürünü fiyatlarından bahsederken et tavuk bunlara hiç girmiyoruruz bile Süt ne kadar gerekliyse çocuklarımıza hamilelere Et balık tavukda o kadar gerekli yani normal insanları geçtim artık 😌
Selin12- Didemf canım kaçtane kalbin var 900 ve 950 kalp alınca ödül bölümünden alıyorsun bir hafta içinde geliyor eline kargo ile
Msl_ege Yesimtmr zihniyet belli o zaman . mevcut durumdan şikayet edince 2. çocuğu yapmasaydın diyende oluyor . neden ben çocuğuma yarayan bez neyse onu alamıyorum yada neden ben çocuğuma mama kullanıyorsa iyisini alamıyorum ? neden ben 3. sınıf insan muamelesi görüyorum yaşadığım kendi ülkemde ? yan gelip yatıyor muyuz ? havadan para gelsin diye mi bekliyoruz . artık çok büyük bi çoğunluğumuz baya fakiriz yoksuluz . neden ya ? oturup bunu sorgulamak varken sende ucuzunu al . o zaman yapmasaydın çocuk bilmem be