nevarneyokk Akşama kumpir yapalım dedik bugün . Kendiminkine zaten sosis falan eklemeyeceğim ama rus salatası eklesemmi eklemesemmi bilemedim. İçinde malum mayonez var.. 🙄🙄 Sizce ?
Yerfistiklarininannesi nevarneyokk valla ben arada yerim o kadar da abartmamak gerek diye düşünüyorum tabi benim fikrim
Pammuk nevarneyokk bişey olmaz bu kadar kasmayın 37 haftalığım herşeyden azda olsa yedim tadını çıkarın
nevarneyokk esmer3 Yani oturup bir tabak rus salatası yemeyeceğim üç kaşık falan koyarım içine bir şey olmaz herhalde 😊🙂😀
gurbetcianne97 nevarneyokk göm gitsin bacım bizim yerimize de göm. 😁 çok kasmamak lazım ya herşeyi ayarında tükettikten sonra no problemo. Afiyet olsuuuun🥰
Polenpolen52 nevarneyokk nevarneyokk mayoneze yasak dıyen kım var canım oyle bır durum yok, kaşık kaşık mayonez yemek evet sakıncalı olabılır mıdenıde bozar, ben her hafta kumpır yıyorum, onun ıcındekı mayonezden ne olucak
canimbeybimmm Kızlarrr ben de mayonez yemiyordum geçen hafta karşıma file markette vegan mayonez çıktı calve nin. Yani yumurtasız ❤️ Tabi ki onu da sürekli yemiyorum ama yiyeceğim zaman içim rahat onu yiyorum. Mayonez sevenler onu alabilir 😍
teletabi nevarneyokk Zannetmiyorum birşey olacağını ben tüketiyorum arada bir. Sonuçta devamlı tüketmiyorsanız bişey olmaz diye düşünüyorum
mercimeginanne nevarneyokk sosis pişirip koyabilirsin ben öyle yapıyordum. Sosis-salam-sucuk kavurup salça koyuyorum. Havuç kavurması, rus salatası, mor lahana hep böyle yaparım :)