arenimo hayır hiç bişey olmayacak Allah’ın izniyle. Stres yapmaman lazım, sen herşeyi yapıosun ,düşünüp durma o daha kötü. Zamanı geldiğinde unutacaksın, emzirmeydi alt değiştirmeydi omları yaşayacaksın şimdi tadını çıkar 😉 ne kadar sakin o kadar huzurlu vücut ve bebek