Cemalhazal50 Devlet hastanesinde sezeryan olmak istiyorum aceba doktor kabul edermı yardim kızlar lutfn
Lulikli Cemalhazal50 hayır canım devlette sanırım 42 falan dolmayıp bebekte sorun olmadıkça normal deneniyormuş
Merve_0109 Cemalhazal50 devlete istekle sezeryan Olunmuyor kendini yerden yerde atsan yapmıyorlar normale musayitsen ve riskli bir durumun yoksa keseinlikle yapılmıyor
Aysununannesi00 Cemalhazal50 devlette istekli sezeryan yapma olayı yasak cnm gidip sorsan da doktorn yapmaz bir sorun oluşmadıkça
Hkf Devlet hastanelerinde isteğe bağlı sezeryan olayı olmuyor.Son ana kadar beklenir gerekirse suni sancı verilir.Ama sezeryan durumu gerektiren şeyler varsa alırlar.
Hkf Cemalhazal50 hayırlısı olsun inş cnm,şartlama kendini sende ,rahat ol Allah’ın izniyle gönlüne göre olsun😘
Aysununannesi00 Cemalhazal50 tabi canm dönmezse direk sezeryan diyor ztn son an da dönen bebekler bile var
Kbracoskun Cemalhazal50 bebek döner büyük ihtimal, dönmezse ancak devlet sezeryan yapar onun dışında isteğe bağlı yapmıyor malesef
Eymenozlem Cemalhazal50 ilk dogumsa önce bı süründuruyolar 22saat suni sancı çektim sonra sezeryan aldılar ilki sezeryan diye ikinci mecbur sezeryan oldu rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Eymenozlem Cemalhazal50 diğerleri sezeryansa sezeryan olur zaten canım Normalin riski var diye ugrasmazkar yaşın tutuyorsa yaoarlar tabii tüp baglatna olayinj
Selin12- Cemalhazal50 diğer doğumlariniz sezeryan mıydı eğer öyleyse yapıyorlar yanliz normal ise bir problemimiz yoksa kabul etmiyorlar
Semagulsevn Yapmaz canim heleki ilk dogumsa gerci 2cide olsa Yapmaz lar arkadsinda dediği gibi ikk bi surunduruyo lar en son cagre sezrryana oda olası bir durumda
Avciii Cemalhazal50 Devlet acil olmadığı sürece sezeryana almıyor ben oldum salı günü Tansiyonum çok yüksek olduğu için acil alındım