@"Aynur35
Aynur35 işte hamileyiz ya sanırım çok daha hassas oluyoruz her şey takılıyor kafaya ister istemez bir de zaten normalde de evhamlı bir insansanız o katlanıyor artık iyice🙄 halbuki doktorlar her zaman her ihtimali söylerler zaten normalde de. Burdaki doktorum da bana ilk tanıştığımızda sağlıkçı mısınız diye sordu 🤣🤣 o kadar çok araştırıp okumuştum ki o değer düşüklüğü durumlarını perinatoloji dergileri bitirdim bildiğin. Sonra neyse her şeyi kontrol edemeyiz hayatta sen biraz rahat ol hamileliğin tadını çıkar boşa vesveseye ne gerek var dedi. Dedim haklı. şimdi yine araştırıyorum ama daha rahatım. İnşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza 🧡🧡