Benimde hamilelikte cikti troidim 3,4 falandi ilaca basladim 3 hafta icinde 2,9 a düştü ama doktorum dozunu biraz daha arttirarak devam etmemi istedi hatta bende ilk baslarda ishale neden oldu 1 hafta kesilmedi ishalim doktora söyleyip ilaci kesmek istediğimi söylediğimde hic bir şekilde ilaci kesemeyeceğini bunun bebeğe zarari olacağını söyledi kesinlikle biran önce baslayin bebeğin beyin gelişiminde etkisi oluyormuş